TEratAK KASIH sUCI yayA

TEratAK KASIH sUCI yayA

Thursday 15 November 2012

swet memory 5 ibnu rushd



alhamdulillah...syuk ke hadrat ilahi kerana Allah s.w.t masih mengizinkan aku bernafas di buminya yang bertuah ini.. sudah lama aku tak menjenguk aku punya dunia  aku nie..huhuhuh lama juga aku tak menupdetkan diri dlm blog nie...huh!! sudah hampir ke penghujung 2012..rasa sayang untuk meninggalkannya..
kerana terdapat berjuta kenangan manis pahit sepanjang 2012 yg aku tempuhi ini...
dan hampir juga kew penghujung unruk aku bersekolah..tinggal beberapa minggu aku  bersama member 5 ibnu rushd ini..byank knangan mnis aku coretkan bersama mereka..
tak saangka slama 2 tahun aku mengenali mereka byak knangan manis dan pahit telah aku rasa bersama dgn korang semua...walaupun aku tahu member aku tak ada persefahan ckit namun aku tetap menggap korang kawan aku, wlaupun adakalanya amat menjengkelkan...huhuhhuh, tp aku happy..

mieja,mieda,aina,mila,tengku,liza..sudah setahun aku berkawan rapat dengan korang..byank knangan manis telah kita abdikan bersama.korang byank mengajar aku tentang kehidupan yang sebenarnya, aku sayank korang..aku tahu korang byak kutuk org mengata org..tapi aku tetap bgga dgn korang...terima kasih melayan  kebodohan aku ini..kebisinan aku nie..dan keletahan aku nie..aku nk bg tau gak korang punya pakwe korang semua sporting tanks!!!

aida,farah,ciekah,miera,tina,salmah meklah,leen,siti..thanks!!!!!!!!!!!!!!sangat anggap aku sbagai best friends korang..jasa kalian aku tak akan lupa kan..terlalu byk kangan manis suka dan duka ,gelak ketawa bersama korng...korang adalah kawan terbaik!!kalo aku nk ceritakan perangai korang sorang2 konform tak akn hbs..tp aku cte serba sedikit gak lew..aida!! tq sb jd kawan aku..tagline sbagi aka ipar dan mama tiri tak akan aku lupa sampai bila2..usikan, gelak ketawa ucuk tak akan laling lupakan sampai bila2..
for farah..tq coz byak kau kongsi kan asalah kau kat aku..
ciekah, teriama kasih sb byak bantu aku dlam pelajaran
mera..hhuhuhh my baby yg byak wat aku gelak, geram..
salmah my dear sis yang byak menggembirakan hatiku
siti..tq byank bantu aq dlm pelbagai masalah aku
and mek lah dan leen..roommet aku selama 7 bulan ini..byak gelak ketawa kita rahsia dan pelbagai lagi knangan yg aku simpan bersama kau org berdua....sayang korang2..

members boy..huhuhuh..faizal, sapik, hasrul...aku cerita pasal korang..korang memang sporting gila..korang memang sekepala dgn aku..huhuhu aku suka jd mem korang koranglah kawan gurau, gaduh ,ketawa,bertumbuk,mengejek, and everything...nanti aku msti rindu dgn semua nie..tq juga coz layan perangai kegilaan aku dlm kelas..

ok, aad, mukhlis,judin,shuk,fendi,shan dan thava..sory sangat..aku selalu usik korang dlm kelas..msti bengang dok...aku pon bgang gak koz korang pon slalu usik aku..tapi..korang memang best lah..huuhuh
aku ada sorang lagi member..bukan aku terlupa pasal dia, aku nak cita panjang pasal dia..coz byak knangan aku bersama dia,,nanti aku cite,,and last tq cikgu husaimi and cikgu laila jaga kiteowang selama 2 tahun nie..
TERIMA KASIH MEMBERS 5 IBNU RUSHD, COZ SUDI JDI KAWAN AKU,,!!

No comments:

Post a Comment